Saturday, January 16, 2021

Youtube Channel Cikgu Jumrah

 Salam Sejahtera..

Hai hampa....

lama tak bersiaran kan... maaflah.. kami dok kalut perabih tesis kami...

alhamdulillah dah siap dah dan dah hantar dah....

cuma lepas ni akan kena pebetui ja mana yg kena suruh pebetui oleh SV... 

Kami teringat kat pesan kawan kami... tiada yang sempurna..

So kalau hampa nak buat bagi sempurna, memamng tak jumpa... tapi kita boleh jadikan sempurna apabila kita dapat memenuhi kehendak orang yang menilai dan mengingingkan kesempurnaan.. 

hampa faham ka dak.. tak pa la.. kami pon jadi tak faham apa kami nak habaq..

hahahaha


Okey... 

Sebenarnya kami nak cerita, kami join satu akademi ni.. bukan akademi fantasia tau...

AKADEMI YOUTUBER guru Malaysia dengan kerjasama eDIDIK dan Kelab Guru Malaysia.


Hampa boleh intai2 portal AKADEMI YOUTUBER (AYU) kat link di bawah:

AKADEMI YOUTUBER.COM

Ada banyak video-video pengajaran guru-guru seluruh Malaysia mengikut subjek masing-masing. Dari sekolah rendah, sekolah menengah dan juga matrikulasi. Korang tengok sendiri lah...


Akademi ni membantu guru2 khasnya menghasilkan video untuk tontonan murid-murid dan guru-guru lain untuk membantu proses pengajaran dan pembelajaran murid khususnya...

So Cikgu Jumrah tidak ketinggalan...

Hampa tengok2 la dulu dalam channel youtube kite...

jangan lupa SUBSCRIBE, LIKE dan KOMEN tanda sokongan kalian terhadapa channel cikgu jumrah yer... mana yang tak kenal lagi siapa cikgu jumrah, hampa tgk video ni...

https://youtu.be/7lrI3-R1ouU


Terima kasih semua



No comments:

Post a Comment

MUKA DEPAN/ DIVIDER/ KOMPONEN MYPORTFOLIO

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Sekarang tengah sibuk isi myPortfolio di dalam HRMIS kan..?  Nantikan video tutorial yang saya akan ko...