...............SELAMAT DATANG KE LAMAN PENDIDIKAN CIKGUJUMRAH.COM..................................................................................KONGSIKAN SUPAYA LEBIH RAMAI MENDAPAT MANFAATNYA......................................

30 December 2017

Sem 1 Master @ UPSI

Assalamualaikum w.w

Seperti yang pernah Ola janjikan... Ola nak share subjek yang pernah Ola ambil masa semester 1

Berikut subjek yang ola ambil


KAEDAH PENYELIDIKAN PENDIDIKAN

Nota 1

Nota 2

Nota 3



ORGANISASI PEMBELAJARAN DALAM PENDIDIKAN

Nota 1

Nota 2

Nota 3

Pembelajaran dalam Organisasi

Aktiviti-aktiviti Pembelajaran

Aktiviti Pembelajaran by Me

Tugasan 1

Tugasan 2 tak ada sebab tugasan ni berkumpulan... so agak sulit untuk di kongsi sebab kena minta izin dengan ahli kumpulan yang lain.

Tugasan 3




PENGURUSAN DAN PENTADBIRAN PENDIDIKAN


Nota 1

Pemimpin di Sekolah

Komunikasi

Halangan Komunikasi dan Cara Mengatasinya

Keberkesanan Sekolah

Nota 3


Tugasan yang saya kongsikan ini harap jangan disalah gunakan yer.. lagi pon sekarang kebanyakan universiti menggunakan sistem penyemakan plagiat secara di atas talian. So, sebarang maklumat di atas talian (seperti tugasan dan nota yang saya kongsikan ini ) lebih mudah dikesan. Misalnya pihak UPSI akan meminta pelajar untuk membuat pengesahan ujian Turnitin. 30% dan ke bawah sahaja akan diterima oleh pihak universiti.

Semoga bahan yang saya kongsikan ini dapat membantu rakan2 yang sedang belajar sekarang dan dapat memberi sedikit idea untuk mengembangkan lagi tugasan atau dapatan kajian kawan2..



No comments:

Post a Comment

AKADEMI YOUTUBER MALAYSIA

Tentang Saya

Seorang yang mudah menerima perubahan sekeliling, mesra dan ceria. Sikap ingin tahu, suka mencuba dan bereksperimen menjadikan inovasi sebagai satu medium untuk membantu murid-murid khususnya. Yakin dan berani mencuba dalam apa juga bidang termasuklah bidang yang baru dan terkini. Kreatif dan Inovatif telah terbukti menjadi sebahagian daripada resipi kejayaan menjadi Guru Inovasi pelbagai pertandingan yang diikuti. Suka dan gemar berkongsi maklumat terutamanya dalam bidang pendidikan menjadikan semangat dalam berkarya.